Povedali o knihe "Je to inak, mami..."

Viktor Horján (herec)
„Skvelo opísaný život chalana, ktorý môže byť vaším susedom, kamarátom, bratom alebo synom. Sám som mal problém uveriť, že autorom tejto knihy je žena. Do detailov opisuje duševné pochody muža, ktoré by som sám lepšie neopísal, a to som v tele chlapa 35 rokov. Tento príbeh nekričí, nepoučuje a ani nesúdi. Je o živote gaya a bez prikrášľovania opisuje jeho život tak, ako to naozaj je. Verte, viem, o čom hovorím. Ľutujem len to, že som ho nenapísal ja :-).“

Petra Nagyová-Džerengová (spisovateľka)
„Väčšina z nás si žije v uzavretom a po svojom upratanom svete a nič iné ju nezaujíma. Okolo nás je pritom toľko svetov, o ktorých nič netušíme. Jeden z tých svetov, ktorý sa v našej spoločnosti stretáva s množstvom predsudkov, odkrýva pútavo aj táto kniha. Možno vás šokuje, možno prekvapí... ale! Ako sa hovorí, nesúďte, aby ste neboli súdení. Nik z nás rodičov nevie, či niekedy aj naše dieťa za nami nepríde s poznámkou: Je to inak, mami...“

Elena Podzámska (herečka)
„Prečítajte si túto knihu, potom sa chvíľu zamyslite a zistíte, že všetci sme rovnakí, muži, ženy, homo, hetero, starí, mladí, a že všetci potrebujeme lásku! Lásku partnerskú, rodičovskú, súrodeneckú, kamarátsku... Tak si ju neberme navzájom, ale dávajme, neubližujme si a nesúďme iných ani seba samých. P. S.: Gran Torino je vynikajúci film a Giamo super reštika.“

No comments:

Post a Comment